23 Ekim 2009 Cuma

BIR RESIM GORDUM ..... NERIMAN OYMAN

Bir kitap okudum hayatim degisti. orhan pamuk' un yeni hayat kitabinin ilk cumlesindeki gibi
Bir resim gordum oylece kalakaldim.Nerimanla tanismamizin hikayesi boyle basladi.
Resimlerin oldugu sayfalar acik ,gunlerce basucumda durdular,
baktim zihnim onlari birakmiyor ,neriman oyman asmali mescit bilgileri isiginda istanbuldaki arkadaslarimdan yardim alarak telefonuna ulastim ,biraz da cekinerek aradim , sicak
canayakin konusmasi bana guzlel bir arkadasligin ip uclari oldu.
istanbula gider gitmez aradim ,bulustuk 15 dakika sonra sanki yillardir arkadastik.
Bir resmin bana yaptirdigi guzel yolculuk ,orada o resimlerin ruhuyla tanistigimda tamamlandi.
Hayatim degisti cumlesine sorumluluk yuklerken sevip baglandigim sey neyse ,ona verdigim degeri isteyerek sevgi katarak abarttim.
beraber guzel projeler tasarladik benden kaynaklanan sebeplerle sure uzadi ama bu kis gerceklestirecegimizi umuyorum bir kac deneme calismasi yaptim neriman ilk defa burada gorecek, ona minik bir surpriz olacak .




senaryosunu selim ilerinin yazdigi KILIT filminin afisi de ilk defa bir sanatciya yaptirildi

Selim ilerinin sanatci hakkinda ki dusuncelerini ogrenelim








bu favorim olan resimden yaptirdigim tshirtlerden bir tanesi nasil guzel nasil sirin nasil giyilesi

12 degisik model denendi hepsi birbirinden guzel anneleri onlari cok merak ediyordur hemen ona ulastiracagim.
ama burada 2 ornek yeter gerisi proje bittiginde









Benden bu kadar daha fazla neriman icin siz devam edin

1 yorum: