18 Aralık 2009 Cuma

30 YIL SONRA CEM SAGBIL

iste benim tanidigim yillarda cem fotoyu sitesinden aldim



cemle arkadasligimiz akademiye basladigimiz 76 yilina uzanir
cem 79 da almanyaya ben 81 de fransaya yelken actik zamam zaman onun sergi haberlerini aldim basarisiyla gururlandim burada sergisi olacagini ogrendigimden beride sabirsizlikla bekliyordum ne cok calismis ne guzel seyler uretmissin , en guzeli hic degismemissin ayni kalabilmek iste bence en guzeli sen bunu basarmissin


arkada goruntude 30 yili dakikalara sigdirmaya calisiyoruz ic mekandan diger goruntuler

bu heykeller rue du faubourg saint-denis nin boulevard magenta cikisinda sergileniyor yerine cok yakismis umarim orada kalirlar
daha cok goruntu icin basvuralim




bu benim favorim hepsini seviyorum ama bunu daha cok


bana huzun verdi

bu da cok tanidik olmak istedigim kadar tanidik



bana gore mekana en cok yakisan heykel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder