13 Ağustos 2009 Perşembe

FILIZ KARSAN

FILIZ KARSAN la tanismamiz cok eskiye akademi yillarina uzaniyor asagi yukari ayni yillardada parise geldik seyrekte olsa gorustuk en son marais deki sergisine gitmistim onun suluboyalarina hayran olmamak mumkunmu zaman cok cabuk gecmis
tekrar ona ulasmam icin bir tesaduf olustu, baska bir ressam arkadasimdan okumak icin bir kitap aldim icindende GALERI LEBRIZ in ve filizin internet adresleri cikti resimleri toplu olarak gorunce filizi uzun sure gormemekle neler kaybettigimi anladim
hemen ona ulastim blogum icin izin aldim secmek zor oldu hepsi birbirinden guzel digerlerine orijinal sitesinden ulasabilirsiniz lebrize tesekkurler cok guzel bir site filizede rengarenk calismalar diliyor en kisa zamanda bir kadehe davet ediyorum
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder