30 Mart 2012 Cuma

9.PARIS TURK FILMLERI FESTIVALI

L'Acort derneginin duzenlemis oldugu 9.Paris Turk filmleri festivali UMIT UNAL in NAR filmiyle basladi 4 kisi ile bir evin icinde gecmesine ragmen akici surprizli cok basarili bir film benim icin surpriz SERRA YILMAZ in katilimci olmasiydi herkesin bir idolu vardir benimkide serra daha evvelki festivallerin birinde de karsilasmistik italyancaya hakimiyeti herkesce malum film sonrasi gerceklesen acik oturumda fransizcasinin mukemmelliginede sahit oldum
30 mart 8 nisan arasi surecek festivali takip etmeye calisacagim
L'Acort derneginin duzenlemis oldugu 9. paris turk filmleri festivali UMIT UNAL in NAR filmiyle basladiL'Acort derneginin duzenlemis oldugu 9. paris turk filmleri festivali UMIT UNAL in NAR filmiyle basladiL'Acort derneginin duzenlemis oldugu 9. paris turk filmleri festivali UMIT UNAL in NAR filmiyle basladi 4 kisi ile bir evin icinde gecmesine ragmen akici surprizli cok basarili bir film ama bana asil surpriz SERRA YILMAZ in katilimci olmasiydi herkesin bir idolu vardir benim ki de SERRA birkac sene evvel bir film festivali icin geldiginde de karsilasmistik italyancaya hakimiyeti herkesce malum ama fransizcayi da mukemmel konustuguna film sonrasi gerceklesen acik oturum da sahit oldum 30 mart 8 nisan arasi surecek festivali takib etmeye calisacagim
gosterimin adresi a la filmotheque du quartier latin Sorbonne meydanini kesen kucuk sokaklardan birinde

birazdan iceri girecegiz ama bircok kisi bilet bulamadigi icin geri dondu serra yilmazcigim derin sohbetlerde
gosterim evveli tanitim ve tanisma kismi
film sonunda turkiyede izleyici sayisinin 8500 oldugunu duyunca sasirdim ve uzuldum
bu rakamlari da arar hale gelmeyiz umarim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder