13 Mart 2012 Salı

BUGUN

Boylesine guzel bir gun nasil gunes parisin sanatcilarinin atelyelerin galeri ve her turlu kirtasiye boya hobi malzemelerinin bol oldugu Filles du Calvaire bolgesinde gunumu gecirmeye karar verdim metrosunun ismide ayni hani gelirseniz kolay bulun diye

Gorur gormez daldim iceriye burada ne oluyor ne satiliyor
atelye butik tarzinda calisiyorlar bir suru genc sanatci yaptiklari desenleri biyolojik koton tsihirt lere basiyorlar disaridan gelen musterilere de hizmet veriyorlar istediginiz deseni bastirabilirsiniz serigrafi veya numeric haftaya oraradayim su benim vintage kizlari bir de kumas uzerinde goreyim
ATELIER AMELOT ayrica satis siteleride var http://thgallery.fr

Cirque d'Hiver de bu cartier de bulunuyor
Yoruldum aciktim ve muthis bir mozarella salatasi yedim mille feuille teknigi uygulanmis kat kat balsamiq en alasindandi yolunuz duserse tam rugier ple nin karsisi buradan sonra ki durak orasi olacak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder