16 Mayıs 2009 Cumartesi

ACABA NE GIYSEM

Nisanlar dugunler basladi herkeste bir ne giysem telasi
saga sola bakarken bunlara rastladim
size bir fikirdir dedim
bende giyecegim de bir davet eden olsa

davet eden olmazsa bunlardan giyer ne yaparsiniz
ben ortadaki elbiseyi giyip bir gemi guvertesinde
elimde buz gibi beyaz sarabim dergilerim, kitaplarim uzun bir yolculuga cikarim
guverte eser ya uzun kollu olusu iyi oldu Simdi sayfayi bitirir bitirmez
seyahat sirketlerinin sitelerine girip 3 vakte kadar gidecekmisim gibi yer ararim
rezervasyonu son asamasina kadar takip eder son tiki basamadan hayallerimden
uyanirim ta ki aciktigim zaman aklima pizza gelipte italya duslerine dalana kadar
iyiki bunlari gorunce silikon taktirmayi dusunmuyorum

uzerine hangisi yazdigim veya onun yanindakinin altindaki bana uyar
100 ile 200 dolar arasi fiatlari var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder