12 Mayıs 2009 Salı

IMDAT ASIL

Pazar gunu ogleden sonra bizim mahallede (vide granier)(yani mahallede yasiyanlarin belediyeden izin alarak evlerinde istemedikleri esyalari giyim kusami oyuncaklari satma olayi )vardi tabii sadece eski degil koleksiyoncular ressamlar da katiliyor bende ciktim keyifli keyifli fotolar cektim 3 sene evvel 15. mahallede otururken boyle bir gunde gene dolasiyordum 17 ekim dogum gunum hadi kendime begendigim su resimden hediye edeyim dedim guzel kucuk bir sanguin(kirmizi tebesir kalemle yapilan resim)aldim
sanatciyla biraz sohbet laf lakirdi derken resmi kendime dogum gunum icin aldigimi soyledim
sen beni saril op hic beklemiyordum sasirdim cebinden kimligini cikartti meger ayni gunde dogmusuz dogum gunu kardesligi ilan ettik 2. yide hediye etti bu pazar Gorgio ya tekrar rastladim beni gorunce cok sevindi dayanamadim bir tane daha aldim oda bir tane daha hediye etti gecen sefer atelyesine gidecegime soz vermistim gidemedim bu sefer buyuk soz aldi gidecegim
bu kadar laftan sonra cektigin resimler nerede diyorsaniz YOK bilgisayar bana oyun etti hic birsey yuklenemiyor resimleri okumuyor herzamanki gibi profosorum Asil imdat (buyuk oglum)bakalim haykirislarim ona ne zaman ulasacak derdime derman ne zaman bulunacak resimler size ne zaman sunulacak
HUZUNLU BIR BEKLEYIS ICINDEYIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder