3 Mayıs 2009 Pazar

BUTUN VITRINLER BENIM

Bir mayis gezintisi devam ediyor butun dukkanlar
kapali oldugu icin vitrin resmi cekmek cok kolay
diger gunlerde birsuru isguzara laf anlatmak zorunda
kaliyorum hadi cok ozel birsey olur creation falan anlarim
o yuzden bugun cennet saint sulpice den yuruyerek
tek tek foto cekerekten bade suzerekten ilerliyorum

en cok rastladigim bu desenli plastik cantalar


bu gozlugu denemek icin tekrar gelecegim butun iyi gozluklerimi
kaybettigim icin iyi birsey almak icimden gelmiyordu bu bana
uyar kullanilmadigi zamanlar boyunda kolye gibi durabiliyor

desenliler on planda



onu hep sevdim, yok canim o yillarda cocuktum

bu detay vermek icin daha yakin cekim

bu da vitrin hali ne kadar anlasiliyor bilmem fermuarlar
yanyana dikilmis

mantar yuksekler 72- 73 benimde vardi yekpare olmustuk o yuzden
birbucuktan ziyade boyumla kendimi manken zannediyordum
simdi 2 santimlik topuk fazla geliyor

CHANEL


MARC JACOBS








Kotlar gene isli suslu

beni ilgilendirir CLARK





Gene baska bir vitrin gene plastik desenliler


dugun bayram




bu da aylardir bitirmege calistigim kumas daha ne dikilecek
karar vermedim cesitli renklrinden yelekler yapmistim
yelegi dikmek bana yarim saat kumasini yapmam iki ay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder