24 Nisan 2009 Cuma

BAHARDA EVDE DURMAM DEMEDIM MI

Ben gune baslasam mi ne yapsam derken etrafimda benden
daha hevesliler varmis sen karisma yesil istiyorsan yesil dediler
boylece
BOIS DE BOULOGNE a geldik 16. parisin bence en guzel
yeri metro ile gelirseniz rue de la pompe otobus 63 veya PC porte
de la muette inilecek bisiklet herhalde en iyisi
cesitli kir kahveleri restaurantlar hersey var piknikte yapilabilir
bugun ormanin icinde gol golun icinde LE CHALET DES ILES de
vakit gecirecegiz
Buraya ulasmak icin bu yuzen sala binmemiz
gerekiyor tarafimdan sal sandal adi kondu bir dakikalik yolculuktan sonra
adaya vardik
Buuuuuzzzzzzz gibi bir bira icmek icin acele edelim


benzini aldik yola koyulduk iste heykel oyle olmaz boyle olur

bu heykele varmak icin kac arpa boyu yol almali

bir arpanin boyu normalda kac olmali

en uzun boylu arpa yurdumdami yetisiyor

o yuzdenmi bir arpa boyu yol almak mumkun olmuyor


bu adada yuzlerce tavsan yasiyor ama bugun saklanmislar bir ara bir

tane gordum kisin cirit atiyorlardi tavus kuslarinida goremedim

ama iste size bir ordek once kocaman zannettim

ama olay hemen anlasildi yerinden kalkinca kanatlarinin altindan yavrulari sacildi

cok sessiz oturuyordum ama anne urktu galiba


hep birlikte atladilar uzaklastilar



herhelde daha sakin bir yer ariyacaklar




pozumu begendinizmi nasil goremediniz beyaz ciceklerin icinde...

sandalla gezenlerde vardi


biz deniz cocuklari bunlara binersek ayip olur






bu agac iki koklu iki agac birbirine mi kaynadi, egildi de kafa

ustu topraga mi girdi artik bilemem



hayata kirk kokle sarilmis




gun bitmis bile sal sandala binip karaya ulastik



ciceklere veda edip donuse gectik ama siz yolculuga buradan devam edin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder