16 Nisan 2009 Perşembe

PISTI OLDUM

Moralîm cok bozuk Olay nedir bastan anlatmaliyim
Bu hafta sonu CHATEAU DES ORMEAUX a bir baloya davetliydik
vallee de la loira da tabii biz davetli gidiyoruz ama sizde isterseniz
davetsiz gidebilirsiniz hemde herhangi bir otele odiyeceginiz fiyata
sato deyince gozde buyutuluyor yurtdisi denince bizimkiler nedense
magaza alisverisinden kendilerini alamiyorlar la fayettezedeleri
benden iyi bilemezsiniz ben diyorumki bir seferde geldiginizde iki
gununuzu boyle bir satoya ayirin

olayima donelim iste bu corseti balo icin aldim ustumede cuk oturdu
ipek saten 1880 de dikilmis hersey tamam derken birde ne goreyim
pisti olmamismiyim
iste o kadin belki onun kabahati degil edouard manet ona hediye etmis
olabilir ama ben kahroldum simdi sil bastan ben ne giyecegim

bunlarin mavisini de siparis vermistim dedigim gibi moralim cok
bozuk cunku uyandigimda hicbiri yoktu sizde sabaha kadar internette
sato gezerseniz boyle ruyalar gorursunuz
stres atmak icin ciplak ayakla cimenlerde gezmeliymisiz
hergun cimen bulamayiz ama tabani cimen bir terlik kesin cozum
cigdem sanada alacaktim ama senin kediler onu iki dakikada ham yapar






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder