22 Nisan 2009 Çarşamba

SANSLI KEDILER VE KOPEKLER

Bahar geldi bu cicekler acildi gonlume nese sacildi
kisin evden cikmadim ama artik zor eve girerim
soguk kanli hayvanlar cinsinden kis uykum bitti
Bizimkine tirmiklik alma bahanesiyle BHW magazasinin
hayvan bolumune gittim kedi mi olsaymisim kopek mi


vitrinin sol tarafi kedi sag tarafi kopek



o kadar cesit varki insan saskina donuyor zaten butun bunlar
bizim icin degilmi onlara alip biz seviniyoruz su kopek cadiri
ile basliyalim
kedi evi cok sevimli



dogrumu goruyorum bebek butigi gibi dizmisler
fransada cok fazla kopek kiyafeti uretilmiyor
amerika ve japonyadan geliyor haydi turkiye
guzel bir pazar var degerlendirelim

bir tane secelim


mankenimizin uzerinde gorelim

sekil sekil lezzet lezzet mamalar



bunlarda oyuncaklar benim obur ve tembel kedim oynamak
icin yerinden kalkmaz

tasmalar



iste benim tirmikliklarim bir ismi olmali idi tirmiklik fena degil
bir tane sectim aldim bu birdaha kanepe alirsak onu tirmalamasin
bu alete alissin diye

gunun sonunda bizim evin arka sokaginda rastladim ona
benim cok baharim gelmis en kisa zamanda cimen cicek park
orman bir yerlere gitmeliyim




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder