3 Nisan 2009 Cuma

SAPKA


bu sapkalar C .A magazasindan leoparlar on planda

fiyat olarak en uygun yerlerden biri okadar fazla cesit

varki muhakkak kendinize uygun birsey blabilirsiniz








kucuk resimler rue de rennes den




kirmizi sapka guzel bir tasarim ornegi






bu leopar desenli takimi yemeli evet yemeli


cunku onlar kurabiye bon marchede mevcutlar

Bu sapkalara ne buyrulur hemen deniyebilirsiniz





bunlarda benim kolelsiyonumdan bir aralar tam bir sapkakolik olmustum
bu sene muthis sekilde her yerde her koleksiyonda varlar ilaveler yapmaliyim
tabiiki bu kadar degiller bunlar su yuzundekiler


kirmizi olan annemin hediyesi














































en sevdigim sapkami calmis bu sapkam 16 yasinda


























ben sapka kutusundan kedi cikartabildim

benim guzel kedimin nesesi yerinde hava guzeldi oynadi karincalari seyretti goruldugu gibi kuslara hava atti kuslar yaklasinca delik aradi


SAPKA konumuza yarin lyondaki sapka muzesini tanitarak devam edecegim

1 yorum: