16 Mart 2009 Pazartesi

YARATICI OLMAK

cok zaman olmasada ilgilenmeye basladigim su son birkac ayda turkiyedeki bloglarda sitelerde gordugum sey yabanci sitelerden dergilerden alinan haberler coguda ayni kaynakli buyuk markalarin reklam panolari gibiler,bir tanesinde sitemizde kullandigimiz resimleri habersiz yayinlamayin gibi ibarelere rastladim oysa butun resimler hergun her yerde karsilastigimiz defile haberleri dergi fotolari ya da polyvore orjinli seylerdi.tabiiki hepsini izlemis olamam arada vintage biskuvi gibi hosluklarada rastladim bizim ulkede yaratici insan yok degil yaratici insani degerlendirecek yetkili kurum kuruus yok fransada son yillarda creation olgusu gittikce yayginlasti neredeyse marka giymek ayip sayilmaya basladi boylece creation(bir dakika ben ajda oluyorum,kreator gozume hos gelmedi yaratici olmaz designer degil biri bana soylesin)one ciktigi herkesin birbirinin kopyasi olmadigi secimlerini yasayabildikleri bir moda bicimine gecildi
calistigim turk firmalarindan biliyorum benden hep markalarin numunelerini istiyorlar ,yillar icinde cok samimi olduklarim arkadaslik kurduklarim oldu kendi markalari olmalari icin cok dil doktum anlattim ama neticeye ulasamadim. turkiye buyuk markalarin en iyi musterilerinden (arap ulkeleri israil rusya gibi)bir zaman daha boyle gidecek yaratici insan ne yapacak hayatini kazanmak icin buyuk firmalarda calisacak ama yapmak istediklerinden vazgecmiyecek bireysel veya grup olarak urettiklerini bulabildigi imkanlarla tanitacak sergiliyecek satacak moda turkiye sitesinde cok istekli yaratici profiller gordum sadece urettiklerini satabilecekleri bir site acabilirler belki var ben bilmiyorum bu kadar ahkamdan sonra ortaligi sectigim yaratici insanlara birakiyorum.
...........
ASLINDA BIZIM YERIMIZ BURASI DEGIL BIZ PARISKOSTEBEGININ DEMIRBASLARIYIZ KAYBOLANA KADAR OYLE IDIK O BEZ BEBEKLERIN ORALARDA OLMALIYIZ BU KADIN BU ISLERDE ACEMI SIMDI BIZ NE OLACAGIZ ...ASIIIL IMDAAAT...


BALATA VE JULLIEN I anlatmam cok zor izlemeniz daha kolay


IDOLLER


DOKTORCULUK BOYLE OYNANACAK VE TIKLANACAK

BU SITEDEKI HERSEYI ALMAK ISTIYORUM

BENIMKILER KAYBOLMUS UMARIM BULURUM



DEMEM O KI EYY KUMAS SEN NELERE KADIRSIN


BU BIR YASTIK
bu kumaslari taniyorum


SY CHIC
SY CHIC markasi .adi sylvia lachaud malzeme olarak karton uzerine plastifie kullaniyor

nasil mi

TINTA MARINE markasiyla taninan marine -barre o malzemelerini geri donusumlu materyallerden seciyor bazen boyle eski fircalar kupe oluyor bazende


COKLICO
COKLICO fransada yasiyan japon orjinli bir sanatci 1920-1970 yillarinin kimono kumaslarini kullaniyor kolyeler sac tokalari daha neler neler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder