21 Mart 2009 Cumartesi

DALDAN DALA KONDUM

Hava bir guzel bir guzel kafesimi actim odeon taraflarina uctum buralara gelince cadilari elfleri
ziyaret etmemek olmaz neyse ki uzerime bir durgunluk geldi bu dukkan kismen eve tasindi da rahat ettim.elfler nedir diye baslarsak sonu gelmez hoslanmiyanlar olabilir ART CELTE -MITHOLOGIE sevenler zaten konuya vakiftir.buna benzer dukkanlar cok var ama ben burayi seviyorum takilar gumus agirlikli dogal taslar kullanilmis buranin adi LA MANDRAGORA 45 RUE SAINT SULPICE 75006 bir butikleride bastille de121 rue du fouburg st antoine 75011


vitrindeki resmi zoom zoom daha iyi gorelim










ben onlari gordum varliklarina inanirsaniz sizde gorursunuz


celtiklerden sonra hemen gunumuze donemedim birazda vintaj

LA BUTIQUE EVA LAUREN





buradada guzel kutular kristal avizeler
koltuklar takilar 70 yillari bluzlar
biblolar ve hos bir ambians var.










ayni sokakta devam ederken ama fakat o ne ten ten cok severim. birseyide sevme ,bugun iyimserligim uzerimde de ondan

TINTIN LOTUSE BLUE 1980 yilinda JEAN MARIE PIGEAN tarafindan yapildi gercek

boyu 122 cm














































Sonra H &M e girdim gordugum onca guzel seyden sonra burasi beni acmadi.























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder