29 Mart 2009 Pazar

KUCUK BUTIKLER

Bu sene parisdeki butikleri yeniden kesfetmek mumkun son yillarda o kadar
cok isyeri kapatan olduki eskilerin yerine hergun yeni butiklerler aciliyor
ev sahipleride geri adim atmak zorunda kaldilar artik kiraci kiymetli hava
paralari cok dustu hele sokak aralarinda hic kalmadi kiralarda daha makul
duzeyde genede parisde hic olmadigi kadar bos dukkan var turkiyede olmayan
bir sistem burada birkac kisi biraraya gelerek bir yer tutuyorlar yada
buyuk bir yer tutan kisi stand usulu kiraya veriyor daha cok kendi uretimlerni
yapan stylistler taki aksesuar yapanlar bu sekilde calisiyor
havalar duzelse daha fazla sokak haberleri verecegim bugun gene 18 e ama bu
sefer kucuk sokaklara daldim



Melekleri sevenler icin sadece melekler yukaridaki butigin

kucugunude vitrinde gorebilirsiniz burasi pek bana gore degil

koro fena degilmis



















sokaklarda aylak aylak gezerim gezerkende bir vintaja rastlarim

adi PAGES 50-70 sahibi olivier verlet


abajurlara takildim kendi siteleri varmis bir bakin derim






bundan iki tane karsilikli attinmi cin fizleri tokusturursun







burasi JEREMIE BARTHOD un butigi iceride bulunan hersey kendisi

tarafindan uretiliyor kullanilan boncuklar dahil onlarida rasinden yapiyor
bircogu gumus kaplama o kopyalarinin yapilmasindan sikayetci bende

birkac yerde gordum ama fark ediliyor onun sitesini gezelim

7 rue 3 freres 18. paris



















jeremie nin tam karsisinda bulunan bu
butikte hersey minik miniature binanin dis goruntusude hos



daha yaklastim buradakilerle kendinize bir dikis odasi yaratabilirsiniz



dahada yaklastim


bie ev ve evin ici



Dun ilave etmeyi unutmusum bu duvar kagidi goruntulerini ben yaptim kendinden yapiskanli

kucuk moduller istediginiz gibi duzenliyebiliyorsunuz sonrada onlara siparisinizi veriyorsunuz

duvarlari 3x2.5 dusunun bu goruntuyu elde etmek 400€ civarinda tutuyor

tabii sadece hos vakit gecirmek icinde deniyebilirsiniz


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder