23 Mart 2009 Pazartesi

CUKULATALARI 360° SEVIYORUM

PASKALYA (PAQUES) geliyor vitrinler birbirinden neseli tavuklar yumurtalar ,yumurtalar cukulatalar birbirine karisti bu sene daha degisik hazirlanmislar bana gun dogdu zaten korkunc cukulata tuketirim artik mecburen katliyacagiz
Her sene ekim ayinin 14-18 inde porte de versaille da cukulata salonu olur 14000 m² de onlarca firma binlerce cesit cukulata gun sonunda yuzlerce hasta ziyaretci anlamina gelir
Birde 6-8 mart tarihleri arasinda Boul de cukulata bayrami oluyor oraya daha gidemedim






BON MARCHE parisin en luks magazalarindan biri hatta bence en iyisi yiyecek icecek bolumunde yok yok 7. paris zaten en sik semtlerin basinda geliyor burayi tekrar tekrar baska konularlada ilgili gezecegiz



















bunu anneme yolluyorum cunku o ates bocekleriyle ilgili herseyi cok sever evi kismen ates bocegi muzesi halindedir peceteler ortuler tepsiler kumas tum minik biblolar daha neler neler






iste o hain adam tam ben bunu cekerken geldi kibarca zilgit yedim iceride foto cekemezmisim


parisin 5 ayri yerinde satis noktalari var yolunuz JADIS GOURMANDE duserse hemen iceri




tabii ki hepsini alamadim bunu sectim eve kadar zor dayandim hemen foto sonrasi malum













FOUCHON paskalya yumurtasi yaparsa boyle yapar


bunlara ne demeli nasil yemeli

giymeyin yiyin PHILIPPE BERRY galeri bertin de actigi sergiden bir goruntu



JEAN FRANCOISE ARNAUD o buyuk bir pasta ustasi hemde heykeltras dedesi de buyuk bir usta imis zaten onun yaninda buyumus

bence yeter kaloriler kilolar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder