27 Mart 2009 Cuma

DUVAR KAGIDI MI KAPLASAK


coktandir MARIE CLAIRE MAISON almiyordum cok geri kalmisim


bu AMKASHOP dan begendigim poster inanilmaz cesitlere goz atin




piyasadan bunlari sectim markalara bakmadim
ama illede bak derseniz gene ararim

kucuk bir esantiyon istedim ne icinmi bitince gorursunuz











bu da belki sadecebir duvari yada baska bir kagitla karistirilarak kullanilabilir
bazen begendigim kagitlari defter, kutu kaplama ile ilgili birseyler yapiyorum



en sevdigim yillar 70 ler isterseniz biraz daha bakinin belki birini secersiniz





















surnaturel evet goz yoruyor ama seviyorum o lambayida gorelim













gene bana bir telefon geldi bir umit gidiyorum belki bulunan benim inegimdir

bu oyle sizin oralarda hergun gorduklerinizden degil bu ev inegi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder